Foglossning?

Misstänker att jag fått foglossning, idag fick jag lämna jobbet tidigare, halvt gråtandes.
Att bo tre tappor upp, utan hiss är inte så roligt, framför allt inte när man har sån smärta att man kan lägga sig ner och gråta.

Jag har iafl telefontid imorgon till MVC, får se om jag kan komma dit och få lite råd.
Vi får se vad som händer nu, har sovit hela dagen i princip, proppade i mig alvedon och bara slockna i sängen. Tur att jag har Mattias som fixar och trixar här hemma.

Kommer med alvedon, vatten och allt annat man behöver.

Dessutom har jag tydligen fått urinvägsinfektion, vilket jag inte visste om ens, de fram kom på en urin odling, så nu äter man 4(!!!) stycken tabletter om dagen mot det, ink järntabletter, samt alvedon - Vem sa att de var enkelt att vara gravid?

På toppen av allt, så avslutar BM med att efter en antibotika kur kan man behöva köra en svampkurs, eftersom antibotika kan ge svamp i underlivet - yeey!

Annars, så mår vi bra, bebbo börjar bli stark märker jag, dunk dunk! <3


Postat av: Carro

oj det var en heldel på en gång som kom.. det lät avsolut inte roligt.. jag har ju redan haft foglossningar länge och har gått både med bälte och tens.. det försvann efter att jag var på semester i turkiet i v21.. värmen runt ryggen är jättbra så testa på värmekudde eller nåt liknande.. kram

2011-07-14 @ 09:26:39
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 23:06:38
URL: http://smsalåna.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!