Back on track.

WOW- äntligen kan man blogga via en APP!
De var just de som behövdes för att få min blogg-anda tillbaka och självklart en fungerande dator.
TVÅ flugor i en smäll på samma dag! - Wuuuunderful!

Mycket och väldigt lite har hänt.

1. Det är en pojke, världens vackraste lilla pojke!
Oh, i vecka 34+6 fick vi veta att de är en liten kille där inne.
Han var så perfekt, ett litet A-barn!
ca 2500 g vägde han - Precis på normalkurvan.
Barnmorskan var så snäll att hon bjöd på en 3D bild.

- Here it comes, checka in världens sötaste kille <3






2. Jag går numera hemma och bara väntar och väntar.
Dagarna fördriver jag med städning, bakning och fixa inför lill-killens ankomst.

3. Jag är tjock som ett hus, vilket gör att man blir trött och seg och inte riktigt pallar med längre på samma sätt som vanligt.



4. Jag lovar på heder och samvete, att blogga mer!
Iafl en gång om dagen.. Eller varannan dag.
Nu ska de bli ändrig!!

5.  Vi längtar ihjäl oss <3
allting är i stort sett klar nu.









6. Jag har gjort höst fint på balkongen !





Postat av: Elin - Albins Mamma

Åh! Grattis till liten kille! :D

2011-09-29 @ 14:09:54
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!