<3

Mitt älskade hjärta,
Vad vore jag utan dig?
Hur kunde jag andas innan du kom? Vad gjorde jag innan du kom? Livet började med dig i min famn!

Du har fått mig till en helt annan plats! Jag är så lycklig, så full av kärlek, så himla glad!!!
Älskade Devin - du gör mig hel!

Vad vore jag utan dig?
Mitt allt, min luft, min kärlek, min älskade son.
Hundra ggr om, jag älskar dig!!

Du är luften i mina lungor, du är ... Mitt allt helt enkelt. De går inte ens och beskriva sån stor kärlek som jag känner till dig!!



Postat av: cw

Till och med tutten matchar badlakanet..ha ha ....en tutte för varje dress;)<3

2011-11-30 @ 18:18:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!