Mammas bebis <3

 

Liten verkar ha ärvt mammas pigment iafl, man ser verkligen ibland hur håret skiftar lite lätt åt de röda, han är inte mega röd, men lite brunrött. Så sött!
De är väl Brobergs pigmenten , hoppas dock han kommer kunna vara ute i solen utan att bränna sönder sig. Jag har aldrig i hela mitt liv kunnat sola utan att få brännskador och solfrossa. Så vi får hoppas på att han har mer tur än mig och sin morfar!

Mammas plutt!
Jag är så otroligt stolt över våran fina pojke, han har verkligen tagit mitt hjärta med storm!
Jag älskar dig såååååå Devin <3

 



Postat av: cw

Ser jättemycket mattias på detta kort...så söt han är<3

2011-11-21 @ 14:36:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!