Kaffelatte & Pain .

Dunkar lite good stuff här hemma. Pimplar lite lätt på en stor kaffe latte - Japp, jag dricker koffin! Vet inte annars hur jag ska överleva dagarna, haha. Är så trött numera, - Ge mig lite mirakel tips tack! Annars funkar ju kaffe och Pain hyffsat bra! Lillen röjer runt när han hör musik, tycker de är kul! Han kommer nog bli som mamma och pappa - musik älskare! Vi får se om han kommer att känna igen något sen när han är ute, tydligen så kan dom känna igen vissa låtar , på rytmen, basen och tempo. Som jag har alltid reagerat starkt på status quo - just för pappa alltid spelade sönder den musiken när jag var liten bebis och låg i magen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!