Beroende!!

Jag är beroende, jag är besatt av lyktor!
Oh alla dessa fina lyktor kommer lysa så fint när mörkret börjar falla på, framför allt till hösten!

Var på indiska idag och spenderade ett present kort.
500 kronor blev 19 st lyktor i alla dess möjliga storlekar och former..

Har bestämt mig för att ha lite turkost hemma i vardagsrummet, en kompis till mig har det, och det är så snyggt, så jag kan inte låta bli, jag vill också ha turkost!

Så nya temat här hemma blir vitt/svart och en färgklutt - TURKOST!

Dessa är 3 av mina nya älsklingar:



Dessa tre var dock INTE på rea. Så förstår ni då, hur billigt de egentligen blev?!
Den stora kostade 79, den andra 49 och den minsta 29 kronor! - BILLIGT !

Sedan gick jag loss på rea varorna, 50 % på halva rea priset. De bara skriker: KÖP, annars dör!! :)

Haha, shoppoholic - Ja!


Postat av: cw

snyggt som tusan såg du dom turkosa kuddarna???wooow

2011-08-07 @ 20:56:27
Postat av: caroline

Jättefint =)

2011-08-09 @ 17:41:46
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!