Mattias har semester.

De är semester, därför kommer de vara lite torrt på blogg fronten frams till söndagen.
De händer dessutom inte så där överdrivet mycket.

Men jag sammanfattar lite lätt:

Jag inväntar fortfarande våran förbannade soffa jag beställde för X antal veckor sen, blir grymt sur när leverans tiden drar iväg. DÅLIGT EM-MÖBLER, DÅÅÅÅÅLIGT!!
Fyfan va dom ska få höra och jävlar va dom ska få reducera priset! - de är en sak jag har bestämt mej för!
6-8 veckor skulle de ta, inte 10 veckor + EV, lite längre. SUCK THAT!


Bebbo mår guld, kickar och bökar runt i magen.
Har rave i magen varje kväll ca vid 23 tiden.
Sedan vaknar h*n vid 9 tiden igen och då rockar vi vidare :) Mys!

Nya bilen går som ett skott, jävlar va fin den är efter att Mattias tonade rutorna och köpte nya feting fälgar.
våran family-car, känner mig förövrigt sjukt vuxen när man glider runt i kombi och inte en coupe bmw.


 

Bebbos rum går sakta men säkert framåt, jag donar lite, sen donar jag lite till, så de går sakta men säkert framåt.
Idag ska vi ut och grillla hos svärmor, där ska jag även hämta en vagga som ska stå inne i vårat sovrum, kommer bli fin fint.
Bebis får nämligen låna lill-kussen Alice's gamla vagga- så snällt! :)
Ska försöka slänge upp lite bilder när de hänt lite mer betydliga förändringar!

 





Postat av: Jennifer

Hehe ja precis =) Jag bor i västernorrland, Sundsvall =) Själv då ?

2011-08-11 @ 11:50:37
URL: http://mammaatnovis.blogg.se/
Postat av: cw

gott med grillat:)

2011-08-12 @ 15:35:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!