Tvättmaskiner, inte min favorit grejj !



Finns de någon människa som har mer oflyt när de gäller tvättmaskiner än mig?
- NEJ! jag tror fan inte det!

Alltså, jag blir så arg, jag menar så där jävla super arg, så man bara kan kasta ut något genom fönstret utan att blinka, när jag tänker på den där förbannade tvättmaskinen.

På 3 månader! Läs 3, TRE -T-R-E månader har TVÅ (2!!!!) st tvättmaskiner pajjat för mig!
Never ever, aldrig mer begagnad tvättmaskin!
Alltså jag blir galen, vad har jag gjort för att förtjäna detta?!

Först o främst är de dyrt, men för de andra är de inte okej att behöva bära upp en tvättmaskin (som är piss tung) upp för 3 våningar!! INTE OKEJ, hör ni det?!? INTE OKEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Nä, nu jävlar slår jag till på en NY tvättmaskin, en NY, med en sån där jäkla garanti.

Trygghetsavtal!? Säger snubben på elgiganten.
- ta me'faaan ska jag ha trygghetsavtal, Ge mig en dubbel!!


Postat av: caroline

Du du verkar ju iaf kunna tvätta något iaf =) min sambo får sköta det där då jag också bara pajjar och gör helt fel utav mig :D haha

2011-08-03 @ 22:34:00
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!