Uppehåll!

har haft ett litet blogguppehåll. De har varit mycket runt omkring, jag har farit runt och bråkat med EM möbler, tjatat om den där jäkla soffan vi köpte och sedan är de MVC, och skola osv.

Tiden far snabbt iväg.

Har börjat på föräldragrupp, imorgon bär de av igen, de är faktiskt kul, trodde inte de skulle vara så roligt som jag trodde, men ja vem vet, jag kanske börjar bli "sån där" typisk blivande mamma som trivs med att pratada kommade barnet, förlossning och bajsblöjor?! Haha.

Va på MVC idag, igen.
Tycker man är där hela tiden!

Så här såg det ut.
Vecka 30+4, alltså vecka 31
Sf: 32
blodsocker 7,1 ej på fastande mage.
vikt: 4+ sedan inskrining.
Blodtryck: 120/64
Järnvärde: 115

Blev bokad för en glukosbelastning, alltså den där jävla glukosbelastningen gör mig galen, JAG VILL INTE!!!!
men men, om två veckor ska den göras..
onödigt... tycker jag... bebbo är ju snart ute då.

Ja, känslig blir man som gravid.
Dessutom äter jag falukorv 4 ggr i veckan, jag älskar numera falukorv, mattias spyr på det. Haha.


Postat av: caroline

Haha, men falukorv är ju gott ju :P bra med bara 4 plus från början.. jag har typ 12 nu =).. så det är ju asbra.. ha en bra dag och välkommen tillbaka.. har saknat ditt skrivande =)

2011-08-24 @ 10:25:10
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!