ÄNTLIGEN - LEDIG!

Svullna fingrar, fötter, taskig rygg och svett doft är nu endast ett minne .
2 dagar till iafl.

Jobbade nyss mitt sista pass, för att kunna vara ledig två dagar- SKÖÖNT!
7-16 jobbade jag idag, de gick bra, jobbade med en as bra tjej, vi funkar bra ihop därför blir det oxå jävligt bra jobb, de flyter liksom.

Nu är man hemma igen, jag städa upp efter Mattias hans "tonfisk-mojja" - Fyfan för karlar ibland alltså.


Jag kämpar vidare....

Jag får återkomma med mer intressant status senare, finns inte så mkt intressant och skriva när man jobbat.


Postat av: Caroline

skönt att vara ledig.. skavara det i morogn ockås och lääängatar verkligen =)

2011-07-04 @ 16:35:42
URL: http://ilbeyourcommander.blogg,se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!