Bebbo är rädd för åskan.

Tror jag iafl.
I natt när de blixtra och dundra här hemma, så blev de världens fart i magen.
Bebis brukar annats vara väldigt lugn på natten, framförallt vid 3 tiden då jag aldrig tidigare känt den rumla runt som i natt.

Riktiga karatesparkar kom med jämna mellan rum.
Kan de varit åskan eller var de min "livrädda-energi" som skrämde upp bebis.

Jag var iafl hur som helst LIVRÄDD.



Undra hur många som sov i natt?
Jag och mattias låg iafl och stirrade i taket. Eller ja, mattias försökte lugna mig, medans jag hyperventilerade och kollade i taket! Haha.


Postat av: cw

somnade som en stock vid halv 5..suck! helt omöjligt att sova men B sov som en stock tills det larma;)

2011-07-22 @ 12:15:29
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

låter som om du är ungefär lika rädd som jag för åskan... vi har åska här just nu :(

2011-07-23 @ 21:58:16
URL: http://jennica.spotlife.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!