Bebbos rum.



Självklart ska Bebbo oxå få njuta av Nalle puh, - jag var ett sjukt fan av Nalle puh när jag var liten. De är en väggdekal som jag köpte på tradera, den kosta enbart 69 kronor (!!!!) Väldiigt stor oxå, kul!
Där den stora gäst sängen ska sedan bebbos spjälsäng stå. Ska ställa dit den så fort sängen försvinner!! (Nej, bebbo ska inte sova själv i ett rum, vi har en korg vagga i vårat sovrum! :))



Skötbordet står uppe, ska väl fixa in en byrå också, men måste måla om den först, så jag kan få plats med Bebbos alla kläder, jag har fått mycket, och jag måste börja SORTERA upp allting i stl osv!
Vagnen står körklar, med åkpåse i.
Babyskyddet också, med tillhörande bas. Brio är GOOD SHIT!
- Sedan står en baby sitter, med nallepuh, självklart startklar i ett hörn oxå.



....................................................Sen passa jag och Teddy på att provköra vagnen inför Bebbo's ankomst!


Postat av: caroline

ohh vad fint ni kommer få =) .. våran får inget eget rum ännu då vi bor i en tvåa.. men det kommer hon få senare.. men riktigt sugen på att göra ett barnrum är man ju..

2011-07-30 @ 23:43:58
Postat av: Thessan - Mamma till Moa

Vilken söt väggdekor! Jag har också beställt en och väntar på att få slå upp ett stort slott i tösens rum :) Roligt att inreda! Grattis till liten i magen btw ;-)

2011-07-31 @ 08:32:36
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!