Besikta bil, sälja bil.

Min älskade BMW besiktades idag,
de gick bättre än jag trodde, hade förberett mej på de värsta tänkbara, enbart handbromsen!! KANON JU! Inga större problem att åtgärda ju, lätt som en plätt!



Så nu är den HELT NY besiktad, vilket gör de lättare att sälja den.
Kommer flera o kollar i helgen, känns bra!

Så onödigt att ha två bilar när man bor i stan...



Postat av: Elin

Haha, det tycker jag väl inte jag har! ;o :P

Men är ju "bara" 10 veckor kvar, så känns som om jag vill ha klart det mesta så man kan slappa sista veckorna :D

2011-07-29 @ 14:26:05
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: isabell 14 år

fin blogg :)

2011-07-29 @ 17:39:31
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/
Postat av: caroline

Vad har ni mer för bil då? OKEJ,det är ju verkligen en hel del.. vi får ju ganska mycket för min bror har ju två barn inom 3 år så allt är ju relativ nytt, så vi får en bilbarnstol och lite smått och gott. Smågrejer kommer alltid att fattas men man kommer hitta med tiden också.. det är ju ändå en stund kvar..



Tråkigt med dina kompisar, eller kompis.. mina är lite tvärtom, alla hör av sig..bara just för att få klämma lite .. haha..



Nej, men säg det till dina polare, för dem aknkse inte inser det själva heller..

2011-07-29 @ 20:18:21
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!