Delad tur & Svullna fötter.

Stödstrumpor - Ja tack, kanske borde skaffa det.

idag jobbar jag delad tur, det betyder att jag jobbar två olika pass under dagen.
1. 7.oo - 12.oo
2 16.oo - 21.oo

Morgonen började med världens spö regn - YES tänkte jag, nu blir den en sval o skön dag, tjii fick jag, kokhett.
Fullt ös på jobbet, men nu är man hemma för att sedan åka tillbaka kl 16.00.

Ska ta en kall dusch här hemma innan jag drar igen.

Igår träffa jag BM plus att jag hade en akut tid med läkare.
Jag hade JÄTTE låga järnvärden, så de blir tabletter nu för att stabilsera det.
Bebbenlutten hjärtljud låg på 148 slag/minuten. - MYS!

Ska försöka pressa i mig lite lunch här nu innan jag somnar.


Idag välkomnar vi vecka 24! (alltså 23 + 0)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!