Det går framåt...

Du har 100 dagar kvar till beräknad förlossning.
Desstom börjar de gå framåt med filten också.
'


Kvaliten på min mobil kamera håller din högsta division direkt!
Men man ser ju iafl att den börjar bli längre !


Idag slappar jag bara i sängen, orkar inget annat.


Postat av: Caroline

Ohh jag gillar fota.. men nu är allt utplacerat :D haha men det var iaf en liten nappflaska, lite bebis blöjor, våtservetter och små skedar. plus några tidningar om grav.. =) allt bra idag? bättre med foglossningarna?

2011-07-21 @ 10:52:03
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Caroline

Okej haha ja gratis är gott =) okej där ser man.. hur länge är du sjuksriven då? jag är också det, men ser gå jag in på havandeskapspenningn den 21 augusti. Så det blir inget mer jobb för mig innan födseln.. har du anmält dig till fk? har precis fixat e- legitimation och det är helt sjukt mcket man ska hålla kolla på.. usch :D

2011-07-21 @ 16:35:22
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!