Het, så het, kan ingen svalka mig?


De går knappt att andas, leva eller överleva i denna värme.
Människor som känner mig vet att jag svettas typ, ganska lätt. Gissa hur jag mår nu? - SVETTBENNY AB.

Eftersom jag höll på att drukna i svett så var jag tvungen att åka till rusta och köpa en liten bordsfläkt, de är omöjligt att ligga och vila när de bara rinner om mig, sen att mina fötter ser ut som två vidriga kött klumpar är en annan historia.

Ska följa läkarens råd nu, lägga mig med lite choklad och vatten och en fläkt och glo på mattias & mattias , alltså dubbel mattias när dom monterar upp våran nya projektor, spännande! - mattias har ju tjatat i tid o evighet om en sån där.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!