Idag trotsar jag svetten!!

 

Idag skiter jag i svetten, idag tänker jag vara sminkad!
Tycker faktiskt jag blev ganska fin, mot hur jag brukar se ut....
Bakåtslickad tofs och svettpärlor i hela pannan!

Haha!



Postat av: Caroline

Det var ju en jättefin bild ju =) Haha.. vad gullig du är =) alltid bra att ha något att läsa =) Hah, ohh ja det är ju verkligen en överaskning.. men H'n ville inte visa på ul eller ville ni inte kolla det ändå? haha ja, en liten tjej väntar vi .. vad dem sagt iaf, men man vet aldrig.. fick hem en sjukt stor påse med tjejkläder från min brors barn som är 2 år och nu blev det sjukt mycket kläder istället :D så nu är det stopp på den fronsten :P

2011-07-28 @ 18:33:16
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: cw

härligt att piffa till sig lite...så söt så!

2011-07-28 @ 19:53:20

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!