Konsten att sova på toaletten.

Jag har i natt varit uppe 4 gånger eftersom min blåsa blivit mindre och bebbo större, de känns emellanåt och ibland gör de riktigt ont! - en stark liten rackare vi kommer få.

Jag har börjat drömma ofta om bebbo, har fått för mig att den är lik mattiase, en sprallig liten busunge, med flygande halvlockigt hår, och ett humör som hetteduga!
Vem vet kanske blir tvärtom?

Har iafl kunnat anat bebbos dygnsrymter, iafl i magen. De är väldigt häftigt, man kan veta på ett ungefär när den kommer röra sig och när de är lugnt.

Vid denna tid är de alltid lugnt. Konstigt? De har mörbultat runt i magen nu sen kl 8 imorse, vem skulle inte behöva en paus efter det ;) ?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!