Lagar mat & Funderar...

Blir spagetti och köttfärssås här hemma, orkar inte göra något annat, de är så lätt och smidigt att bara kasta ihop det så de fick bli som de blev.

Stod samtidigt o funderade, känner mig lite besviken.
Jag har ställt upp så mycket på vissa människor, gett bort halva min själ för att dom ska må bra och ha de fint, vara friska o krya.
Jag har gjort ALLT för dom där människorna, och jag får ingenting tillbaka, de kan inte ens ringa en signal och fråga hur de går med bebisen i magen och allt, tråkigt...

Jag har försökt o ringa nu i flera dagar, dom säger hela tiden att dom ska ringa upp men gör de aldrig, och när dom väl svarar hinner man inte mer än öppna munnen innan dom lagt på.

De är kanske lika bra och skita i det?
På något sätt har jag redan gjort de, jag blir inte ens förvånad, bara besviken för bebbo's skull.


Postat av: Jennica - 18 år och gravid

sv: tack så jättemycket :D blev faktiskt riktigt nöjd!

2011-07-29 @ 20:21:41
URL: http://jennica.spotlife.se
Postat av: caroline

Ahha då är jag med.. tråkigt.. men det kankse kommer det med. vem vet..

Bra att det inte var kompisar så amn inte känner sig så ensam liksom, men tråkigt att det var så.



Ohh det är fina bilar.. vi köpte också en ny jäkel i februarie när den andra var för krockskada för att ha kvar.. men nu blev det en riktigt större bil iaf.. volvo v50.. älskar att köra bil, ger sån frihet men nu har jag märkt att magen snart kommer ta i ratten så får väl avstå det sen kankse.. haha

2011-07-29 @ 20:44:44
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Viktigt för mej

Tyvärr finns det ju tyvärr folk som bara tar men aldrig ger något själva.



2011-07-29 @ 23:12:22
URL: http://importanttome.blogg.se/
Postat av: Elin

Jooru, det känns också! :P

2011-07-30 @ 13:43:53
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!