Livet på BB.

Gråtit till livet på BB och fick mig några funderare...

Undra vem du är lik?
Undra vad du tycker om?
Undra om du är en pojke eller flicka?
Vad kommer du ha få heta?
Undra vad du har för ögon/hårfärg?


De spelar iofs ingen större roll - För i våra ögon är du så jävla perfekt!
Älskade unge, min älskade bebbo. Du har redan vunnit mitt hjärta!


Postat av: Caroline

Hallå! Ni har alltså inte tagit reda på kön.. gud vad spännande. Kollar också på livet på bb, och sen repriserna på en unge i minuten.. man blir helt känslig.. storbälar till och från =) haha.. Okej vad bra att du pluggar till nåt bra =) .. Jag gissar på, utan att sett några magbilder på senaste att du och din kille kommer att få en tjej. får se om jag ens har lite rätt :D

2011-07-28 @ 17:25:40
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: cw

Hoppas han hon får bruna ögon!!;)

2011-07-28 @ 17:33:55

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!