Nä! snälla människor, lägg av nu.

Seriöst, helt jävla seriöst, när börjar de underbara med att vara gravid?

Får ofta kommenterer som:
"Oh, de är så underbart att vara gravid"
"Oh jag skulle kunna vara gravid jämt."
"Oh de är så fint att vara gravid."


Nej, för mig är de inte underbart att vara gravid, de underbara är att min älskade bebbo kommer ur detta.
Jag , personligen, avskyr att vara gravid.

Nej, de är inte fint att vara gravid någonstans, jag tycker inte de är vackert att se ut som en vattenfylld säl och vanka med onda fötter och blemmor i ansiktet, för att inte glömma KLUMPFÖTTER och bakåtslick med svett som stadga.

Förlåt, jag var bara tvungen.
Idag är de varit en hemskt varm dag, med massor av göra - jag är slut!

Bara för jag inte ÄLSKAR att vara gravid , så betyder de inte att jag inte njuter av den lilla.
De enda jag kan komma på är underbart, är när jag o bebbo tjyvas med varandra, genom att putta på varandra, de är underbart!!!


Postat av: caroline

Känner precis som dig.. man har ju kommit in nu där det är tungt att bara böja sig ner.. usch jag känner mig bara som ett tält just nu medans alla prata om hur fin och stor mage man har.. nej .. hoppas hon stannar innen några veckor till men gärna kommer innan utsatt datum. ha en trevlig fredag.

2011-07-08 @ 21:54:13
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

Hittills har jag ingenting emot att vara gravid och tycker att det mesta är underbart! men det är väldigt olika från person till person hur man mår under graviditeten, jag själv har mått otroligt bra om man jämför med många jag känner, så jag tänker inte klaga, utan hoppas bara att det fortsätter så! :)

2011-07-17 @ 16:11:19
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se/
Postat av: Sofia mamma till Terje

Åh jag förstår dig, det är inte bara underbart att vara gravid, men som du skriver det kommer ju något underbat utavdet! Kämpa på. :)

2011-07-18 @ 20:27:20
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!