Nu orkar jag inte mer!!

Nu orkar jag inte mer, jag är helt SLUT!
Måste sova, imorgon får jag dessutom besök, en tjej kompis och hennes mamma ska titta förbi.
Ska förlänga lite hår!! :)
Hoppas bara min rygg orkar med, men de brukar gå fort, är ganska snabb som tur är!

Jaha, tvätta bort sminket och sedan tigga lite massage av Mattias?
Vore inte fel!!


Bjuder på en gammal bild som utfyllnad oxå, tagen i februari.


Postat av: caroline

Vi har nog det mesta klart som är större. vi satte ihop sängne nu faktikst på kvällskvisten och det blev jättebra.. så det är mer blöjor och oljor och lotion och sånt som fattas nu.. lite gosedjur också kankse men annars ser det bra ut.. ni då? har ni köpt nåt?



Haha.. där ser mna.. våran ville inte visa först.. så fick stå o hoppa lite, men dem körde uteslutningsmetoden och sa att det inte fanns några tecken på kille och 3 steck för tjej så dem satasade på det..



skönt med lite massagen.. försökte få karl min att kila på fötterna nu när dem sväller så dant men han har lite fobi som han kollar det så jag gav upp :D

2011-07-28 @ 21:44:37
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Ush! Har du mycket ont din stackare?

2011-07-28 @ 22:09:37
URL: http://saratilling.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!