Pizza & film

En kompis var över på besök idag,
vi käkade pizza till lunch som vi beställde från BellaDonna. - Inte ätit pizza på länge, så de var faktiskt helt ok! :)

Vi kollade en gammal film också, midnight express, från 1978, riktigt old alltså.
Men den va bra, handlade om en kille som åker dit i tullen i turkiet med 2 kg hasch. Så han hamnar i fängelset där i Turkiet och man får följa hans tid - Mkt intressant och bra film!

Ikväll var de tänkt att mattias och jag skulle åka och kolla på speedway, men de blir ingen speedway för min del, alldeles för dåligt väder.
Jag åker nog hem till Lovisa och dricker lite kaffe! :)


Postat av: Caroline

Ahha.. okej.. vad pluggar du för nåt? Ehh nej. jag kommer ansökja om mammapeng när hon är född. Innan dess kommer jag ha semester 11 dagar innan bf för då har min havandeskapspenning gått ut.. får havandeskapspennning mellan 21 aug och 27 sep.. sen semester och sen föräldrapenning.. skitjobbigt att hålla koll på allt men mne.. haha.. en tjejkompis hjälpte mig med e-leggen så kolla om någon d känner kan fixa det !? :D har tyvärr ingen msn.. eller jo men inte på denna datan :D haah

2011-07-21 @ 18:13:44
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Tigerhonan - Gravid ♥

Ja det tror jag det :D

2011-07-21 @ 21:50:53
URL: http://www.tigerhonan.net

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!