Vilken underbar dag!

Jag har haft en sån underbar dag tillsammans med världens snyggaste och finaste människa!

Jag vaknade självklart före mattias, låg där.. väntade och väntade, till slut fick jag väcka honom.
Han lät mig ligga kvar i sängen och kom in med frukost till mig, rostade mackor med ost och mjölk! Sedan så passade han på att pyssla om mig, fick massage!

Sedan fick jag såklart paket, rosor och ett presentkort på indiska, nu kan jag handla lyktor och annat mys tills hösten!
Var iväg och handlade massa gott fika bröd, då jag inte hade orkat att baka, blev budapest bakelser och massa kakor. Svärmor och svärfar kom på besök och då fick jag ett present kort på HM, helt underbara dom är!!



Efteråt hade man lite sån där "fika-koma", men de hindrade inte oss, ner till Oliver Twist, där Mattias bjöd på födelsedags middag, PLANKSTEK och coca cola. Där satt vi och myste, och hade helt underbart.
Efteråt, så trodde jag att man skulle spricka efter allt ätande, svetten rann och magen var spräng stor!
Vad kan då passa bättre än att bada?!



Vi åkte till ett bad ställe mattias varit på för ett tag sen, världens mysigaste lilla bad vrå, bara han och jag där. Så romantiskt på något sätt. De var första gången jag faktiskt badade u sjön på flera år, säkert minst 3 år.
Jag njöööt!!!

De ska bli vårat smultronställe.

Vilken underbar dag, precis perfekt!
TACK ÄLSKADE MATTIAS, du är min stjärna!!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!