Föräldrapenning, havenskapspenning ?

Okej, är de bara jag som tycker detta är en djungel?
Skriver F-kassan i hemliga termer bara för att jävlas och göra det sjukt mkt svårare än vad det är?!
De kanske är bara jag, men jag fattar ingenting. Jag är verkligen super dålig på allt som har med blanketter att göra. Jag får liksom huvuvdvärk av det.

För de börjar väl bli dax och söka antar jag? Eller när söker man? Eller, eller ...eller?!
Haha, en djungel för min lilla hyperaktiva hjärna som vägrar ta in informationen på vettigt sätt.


Bild: Google.se



Idag är jag ledig och städning står på listan, igen!
Jag tycker de är det enda jag gör under mina lediga perioder, städar städar och städar lite till. Jag städar och ändå är de stökigt? Kanske jag som är kräsen och pedant, men jag måste ha ordning när de är kaos i omvärlden.

För övrigt gillar jag inte min MVC, jag funderar till att byta till en privat MVC, men är osäker det funkar bättre. Jag tycker inte den MVC jag har nu funkar för fem öre, dom lyssnar inte och jag slängs emellan olika barnmorskor. Inte okej. Jag behöver stabilt och rutinmässigt. - trygghet!

Jag känner även att dom inte riktigt tar min oro och annat på allvar.
Jag har så många frågor, men inga svar - de gör mig arg.


Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Först;

Försäkringskassan är en jäääävla djungel!

Fattar inte ett skit av det man ska & inte ska göra.

Ringer man, så fattar man ändå inget när man lagt på.



Sen;

Det är inte bra att du inte trivs med din MVC.

Testa byta! Det kan ju inte bli värre?

När det gäller graviditeten måste du känna trygghet att gå dit. För ditt & bebis mående.

2011-06-28 @ 19:14:40
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!