Gravidförsäkring - VäntaBarn

Nu har Mathias från trygghansa, våran personliga rådgivare när de gäller försäkringar varit här. - Proffsigt de låter, personliga. Haha!

De var JÄTTE givande, vilket både Mattias & jag tycke.
Han gick igenom min försäkring som jag redan har hos trygghansa, som jag kommer kunna använda mig av när jag ligger inne på BB osv, kanon ju!

Sedan pratade vi om en ev. personförsäkring till Mattias och sist men INTE MINST, till bebbelutten.

Jag har nu tecknat en gravidförsäkring iafl, som kostar 1050 kronor - lätt värt! Som gäller bebisen från den ligger i magen fram tills 6 månaders ålder.
Sedan kommer vi antagligen teckna en barnförsäkring med tilllägg PLUS - de verkar som ett vettigt och bra alternativ.

Jag gillar trygghansa, jag haft dom sen jag själv var liten och de har ALDRIG varit några problem med utbetalningar eller liknande. Därför kommer även bebbelutten få vara försäkrad där, de känns tryggt.




Postat av: Cw

Vad kul att du börjat blogga,tänker läsa varje dag så spännande kramis

2011-06-30 @ 23:30:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!