Inhandlat till Bebbelutten!

 

Oh! Bebbelutten kom till mig snart!

 

När man börjar handla är väl en smaksak, jag fick mitt ryck för inte allt för länge sen, tror bara de va någon vecka sen. Mkt har jag hittat beganat som vagnen t.ex. Beg är bra tycker jag, då kan man byta ofta utan att få dåligt samvete! :)

Liggvagnen som vi köpte är ju tänkt för en ganska kort period, sedan när bebbelutten är större hade jag tänkt mig en Emmaljunga scooter, men då tänkte jag faktiskt köpa en ny, eftersom man har den väldigt länge :)


Brio primo babyskydd, med bas. - CHECK!



Brio barnvagn, med mjuklift.


Babysitter med nalle puh , såklart.


Och ett skötbord :)

Självklart har jag en spjälsäng oxå, en sån vet ju alla hur den ser ut, en vit såklart! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!