Lovisa var på besök.

Hade min älskade Lovisa på besök en sväng här på förmiddagen, mysigt!
Jag trivs så bra tillsammans med henne, mitt hjärtegull! Hon får mig och skratta och hon tar mig för den jag är.

Det blir så enkelt då!
Hon fick en klippnings oxå, stackarn eller nej, puckot har ju blonderat hela håret så de var ju bara svinto av det hela. Ajjabajaa!

Idag blev jag tvungen att ta av mig min förlovningsring - snyft! Men jag kände att jag börjat svullna lite om fingrarna i denna värme. Jag hoppas inte jag håller på och samlar på mig sjukt mkt vätska bara, men iofs de borde ju försvinna efter som: Svetten bara rinner på mig!!

Ska nog fortsätta med Bebbeluttens album!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!