Rådgivare hit & Billy's dit.

Idag ska de komma en försäkringsrådgivare hem hit till oss.
Har ni haft någon sån på besök någon gång?

Jag har iafl bestämt mig för att INTE teckna något idag, men jag lyssnar gärna och tar emot info.
De är en bunden rådgivare som alltså kommer från TRYGGHANSA, så vi kommer bara få höra om trygghansas försäkringar vad jag förstod.
Jag har haft min egna försäkring hos trygghansa, vilket har funkat bra, men vi får se om jag tar det till bebbelutten. Bebbelutten ska ha den allra bästa.

För övrigt vakna jag nyss, gud så skönt att vakna utvilad.
I natt sov jag som en prinsessa, har lagt in en extra bäddmadrass i sängen, vilket gjorde att jag sov mkt skönare - vakna inte av någon smärta i höften, som jag annars gör.

Men jag är lite små seg än, så jag kör en Billy's pan pizza till frulle. - ELIT!

Våran säng som jag målat om!


Postat av: Tigerhonan - Gravid ♥

Men det låter ändå inget kul ;D Speciellt inte med blodprov innan och efter :(

2011-06-30 @ 11:25:46
URL: http://www.tigerhonan.net

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!