Rummet Kaos !



Detta ska förställa bebbeluttens rum - ja, jag skäms.
De har blivit min avlastningszon, dörren som aldrig öppnas, stöket som ingen ser.
Här inne ligger allt som jag inte orkar ta itu med!

Jag vet faktiskt inte vart jag ska börja, jag vill snart börja göra fint där inne. Rummet ska vara redo för bebbelutten, så är de bara, men min ork - finns inte.

Jag vet inte alls hur jag ska inreda, hur sakerna ska stå eller vart jag ska göra av alla grejjer, vilka saker som ska sparas, kastas och vart allt ska stå, hur de ska stå osv.

Plz. Kill me.

Bebbelutten rockade idag, de var awesome!
Till paradise lost - de är min unge det! <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!