Svettig och gravid - bara att vänja sig?

Man svettas sjukt mkt lättare som gravid, iafl jag.
På jobbet har det varit en helt underbar dag, mkt skratt och mys i solen tillsammans med de äldre - de är livskvalité.
Men jag märkte att jag svettades allt lättare och pulsen steg lättare, framför allt när man ska bråka med stödstrumpor på de gamla.

Jag trivs verkligen på jobbet, de kanske inte är något jag vill göra livet ut, men jag kan lätt jobba där ett bra tag till.
Personalen är så lättsam och det boende är underbara - jag njuter av mitt arbete, även om de är tungt ibland.


Bild lånad från google


Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Ja det är förjävligt hur mycket man svettas nu! ;o

Skönt att du trivs på jobbet, det är ju superviktigt! :)

2011-06-28 @ 11:38:55
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sök graviditetspenning på stört, då det taaar ca 10 veckor att handlägga. Du måste ha moderskapsintyg från bm och ska skriva på ett papper som du tar ut på fks hemsida, sen ska även din arbetsgivare skriva på papper. Graviditetspenning får du bara om fk anser att du har ett för tungt jobb och du inte kan enligt arbets´givaren förflyttas.. hoppas ed va lite hjälp.

2011-06-29 @ 19:20:51
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!