Vart bär det av idag?

Efter att jag legat här hemma i mörkret i över 24h, kräver jag att vi ska hitta på något idag, alltså jag och mattias. Ni bloggläsare behöver inte offra er.

De pratades om att åka till Örebro en snabbis typ på en kaffe eller något, 12 mil för en kaffe?! Tänker ni...
Ja! De är jävligt bra kaffe & trevligt sällskap såklart. Haha!

Jag inväntar bara mattias samtal, jag har nyduschad, så jag kommer inte skrämma bort någon med mina dagen-efter-svettningar-av-gravidhormoner. Jag är t.om SMINKAD, ja ni hörde, träsktrollet hittade en spegel!

Om de det skulle vara så att de INTE blir Örebro. Nä då jävlar vill jag till Ikea isåfall, och blir de inte ikea?!
Nä, då jävlar............
.....ska han minst iafl bjuda på donken!!
Jag behöver en utflykt, även om de är donken. - Ja, jag är desperat!




Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Åker du/ni till Kungens Kurva på Ikea eller?

Mmuuumms. Donken!

2011-06-26 @ 13:38:18
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!